مراحل صدور گواهینامه موقت در مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر مرکز مشهد
- قبل از اتمام تحصیل با مراجعه به آموزش از کامل بودن مدارک مورد نیاز فارغ التحصیلی اطمینان حاصل نمائید.
مدارک مورد نیاز به منظور صدور گواهینامه موقت
|
|
|
|
|
|
|
- مراجعه به سامانه آموزشی هم آوا و بررسی موارد ذیل
- اطمینان از گذراندن تمامی دروس و واحدهای دوره مربوطه طبق سرفصل مصوب
- پرداخت کامل شهریه ستاد و سهم مرکز
- ثبت درخواست فارغ التحصیلی و پرداخت الکترونیکی هزینه صدور دانشنامه
- مراجعه به آموزش ،تحویل کارت دانشجویی و تکمیل فرم تسویه حساب جهت اعلام فارغ التحصیلی حداکثر تا یک هفته بعد از ثبت درخواست در سامانه آموزشی هم آوا
توجه: دانشجویانی که نیمسال آخردرسی را به صورت معرفی به استاد گذرانده اند به محض دریافت نمره از سوی استاد و ثبت در سیستم جهت اعلام فارغ التحصیلی و اطمینان از گذراندن تمامی دروس به امور فارغ التحصیلی مراجعه کنند.
توجه: در صورت داشتن وام کمک هزینه تحصیلی(صندوق رفاه ) و یا هرگونه بدهی مالی به دانشگاه ضمن مراجعه به کارشناس و تسویه حساب با واحد مربوطه فرم تأیید شد آن را جهت درج در پروند تحصیلی تحویل آموزش مرکز نمائید.
توجه: در صورت ناقص بودن پرونده ی تحصیلی و عدم مراجعه دانشجو جهت انجام امور تسویه حساب درخواست ایشان در سامانه رد شده و پرونده دانش آموخته از سایر مراحل فارغ التحصیلی خارج گردید و بایگانی میگردد و عواقب بعدی آن به عهده دانشجو میباشد.
توجه: جهت پیگیری صدور مدرک گواهی موقت لازم است حداقل ۳ ماه پس از تاریخ تکمیل فرم تسویه حساب در ساعات پاسخگویی امور فارغ التحصیلان با پیگیری از مسئول فارغ التحصیلان از وضعیت پرونده خود آگاه شوید.
توجه: مدرک دانش آموخته تنها در صورتی به فرد دیگری غیر از صاحب مدرک تحویل میگردد که دارای وکالت نامه محضری از سوی دانش آموخته باشد.